Premiär!

Idag blev det cykla-till-skolan-premiär! Mycket skönt  väder förutom blåsten och jag kunde cykla i bara funktionströja och fleecetröja. :) När jag var på väg hem upptäckte jag till min förskräckelse att bromsarna knappt fungerade och jag var nära att köra på två personer, så när jag kom hem var det bara att plocka fram verktygen och laga. Nu är bromsarna justerade och lagade och kedjan är rengjord och smord. Heja mig!

Ska nog cykla imorrn också så det är bäst att jag skyndar mig i säng! :)

Kommentarer
Postat av: ma

Duktig du! :)

2011-03-24 @ 07:31:01
Postat av: Emma

Åhå Bettan har fått lite service! :) Kram på dig

2011-03-25 @ 20:12:03
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0