Så j*vla irriterad!

Alltså jag blir så sjukt arg! Nu har det varit inbrott igen, inte här men hos Sara och Peter. Jag blir så j*vla irriterad! Hur svårt kan det vara att skilja mellan MITT och DITT?! Loosers är vad det handlar om, sopor som inte kan ta tag i sitt liv och skaffa ett ordentligt jobb som alla andra, nollor som inte kan inse att man får kämpa lite här i livet, inte stjäla det andra har kämpat för! Som tur är kan jag trösta mig med att vi andra inte bara har kämpat ihop till våra ägodelar utan vi har dessutom helt ovärderliga relationer med andra människor, vi har vänner och familj som betyder så oändligt mycket mer än alla prylar i världen. Idioterna måste ju helt sakna social kompetens eftersom de uppenbarligen inte har någon moral och saknar antagligen också all äkta kärlek i världen. Det är nästan synd om dom eftersom dom uppenbarligen har misslyckats med väldigt mycket saker i sina liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0