Skön dag och god mat

Idag har jag bara varit i skolan mellan 10 och 15, väldigt skönt och välbehövligt med lite andrum! Efteråt var jag till stallet och förljde med och fotade när lille Ralph löshoppades, duktig lite pålle, även om det gick vääääldigt fort..
Igår gjorde jag potatismos och stekt fisk med enkel panering, mycket mycket gott och idag tänkte jag kasta ihop något snabbt som jag kan ta med som lunch imorrn, och vet ni? Det blev så vansinnigt gott!!! Pasta med pastasås på kyckling, champinjoner och pesto, helt underbart! :)

Ralph aka Räkan




Mitt hjärta Charlie aka Ferrarin


Essetiell aka Ezz/Gammelfarfar/Lastbilen


Och sist men inte minst (bokstavligt talat alltså)
Cassique aka Heffaklumpen


De sista smeknamnet på varje häst är inget dom kallas, bara något jag har kommit fram till att man skulle säga om man skulle beskriva dem med ett ord.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0