Så många bilder, så lite plats..

I fredags insåg jag att jag hade 7352 bilder på datorn och säkert 5000 på externa hårddisken. Detta kan bara betyda två saker:

1. Köp en till, större hårddisk.
2. RENSA

Så, en av mina helgaktiviteter var att rensa dator. Än så länge har jag nog fått bort ca 800 bilder, men det tar lite tid..

I övrigt tillbringades lördagen på tävling med Sara, en fjärdeplacering i 1.05 och ett stopp i 1.10, men en mycket fin häst och en nöjd matte. På kvällen åkte jag hem till Anna och åt sjukt god mat och tittade på melodifestivalen. Heja Sverige! ( Och ja, Saade är snygg).

På söndagen var jag och Sara och lämnade Nova på bete i Torna Hällestad, 9 ha kuperad terräng, helt fantastiskt fint! Resten av dagen gick åt till såna där tråkiga men ack så növändiga saker som att laga mat och tvätta och så.

Nu ska jag fortsätta jobba, c u later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0