Dags att kicka igång dagen kanske?

Idag ska jag vara sjukt effektiv. Inga ursäkter, inga undanflykter!

Igår kväll kände jag att jag ville kolla på film och med tanke på det högst beistfällande utbudet både på TV och i min filmsamling så fick det bli en favorit i repris. -För tredje gången på ett år.. Tittade på "Remember me" och grät lika mycket som tidigare gånger, trots att jag givetvis vet exakt vad som kommer att hända. Förutom att filmen är fantastisk känslomässigt är den dessutom bra filmad, det finns ett antal sekvenser som är helt otroligt snygga.

Jag vet att jag är nördig, but that's who I am! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå den filmen är ju bara såå bra!!! :) Kram

2011-11-20 @ 10:19:12
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Postat av: F

Jaa! Det är tur att jag har dig som är så snäll! :)

2011-11-20 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0