Känner mig rätt duktig

I morse var jag till Malmö och fixade en bättre begagnad ruta till bilen. ÄNTLIGEN! Så skönt det ska bli att få i den igen efter att ha varit utan i typ ett år.

Jag fattar inte att jag är så vansinnigt trött, jag kom nyss hem, var på sektionsårsmöte i skolan och sedan hängde kvar ett tag medan dom andra förfestade. Nu sitter jag i soffan helt förslappad och orkar inte ens duscha så att jag kan gå och lägga mig.. Helt knäppt med tanke på att jag har sovit jättebra de senaste nätterna, men jag antar att det bara är att se till att fortsätta sova bra så lär det väl bli bättre.


Kommentarer
Postat av: ma

Åh, är det så du känner dig. Snygg stil! :)

2011-11-19 @ 21:05:51
Postat av: F

Hahaha, ja. :P

2011-11-20 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0