Ledsamt

Den stora anledningen till att jag bara la upp låten (utan video) till Video Games är att jag ville att ni skulle lyssa på den utan fördomar, för den är otroligt bra. Lana del Rey är dock.. Hur ska man säga? Hon var ju enligt mig både vackrare och trovärdigare för några år sedan, innan hon fick enorma läppar och slutade le.
Hon framstår som en Indie artist trots att hon ligger under ett storbolag och man vet inte vad som är på riktigt och vad som inte är det. Någonstans tycker jag väldigt synd om henne, vet inte varför, för jag antar att hon själv bestämmer vad hon t.ex. gör med sin kropp men jag tycker att det är synd att dagens samhälle ser ut som det gör och att folk tror att man måste se ut på ett speciellt sätt för att bli något. Framförallt tycker jag att det känns som att det förstör hennes trovärdighet som artist och att det i sin tur gör att folk glömmer bort att hon besitter en enorm talang och en otrolig röst..

Trist men sant.

Nu ska jag skriva klart lite referat, sen ut och rida en sväng, efter det tvätta bilen och sist men inte minst pallra mig in till Lund och se vad Anna och Tobbe har hittat på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0