På tur med Loppan och vuxenpoäng till mig!

Jag har insett att det inte låter helt normalt att "gå på promenad med Loppan", "Borsta Loppan", "Hoppa med Loppan". Jag tänker ju inte på det själv eftersom jag är så van vid hennes namn och därav är det för mig helt självklart, men efter ett antal påpekanden vill jag förtydliga en gång för alla: Loppan är en HÄST. Egentligen heter hon Valere men av någon anledning har hon fått smeknamnet Loppan, antagligen för att hon är liten som en loppa och dessutom hoppar som en.. Hur som helst har jag ridit idag, det blev bara en skrittur då hon har en rätt hård vecka i övrigt. Myspys. :)

I övrigt är jag numera officiellt bilägare och har tecknat bilförsäkring för första gången helt ensam. Vuxenpoäng till mig!

TACK NIKLAS!


Loppan och Sara på hopptävling i Malmö

Kommentarer
Postat av: ma

Det har du rätt i, man skulle ju kunna tro att du bedriver en loppcirkus :)

2011-11-24 @ 07:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0