Så segt att åka buss

Men bilen måste ombesiktigas och ska in på verkstaden på fredag, så vad gör man. Måste byta styrlederna och ett hjullager, men jaja bara att gilla läget! Idag drog vi över lite i skolan och jag var inte hemma förrän halv sju, hatar det när jag kunnat vara hemma före sex..

Igår insåg jag att jag nog aldrig mer har rätt att gnälla på att Anna inte har någon koll på sin styrka, först spräckte jag botten på en burk när jag diskade och sedan knäckte jag moppskaftet på mitten.. Hmm..

På tal om något helt annat så har Mando diao släppt en julsingel, låten är tydligen gammal men har inte spelats in förrän nu. Har inte den "riktiga" versionen så att jag kan publicera den, bara en gammal live-unplugged-version från youtube men ni lär väl höra den riktiga tids nog ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0