Ett skållat finger och många skratt senare

Jag ska uppenbarligen varken laga mat eller tvätta. När jag lagar mat bränner jag mig. -Allitd. Idag lyckades jag hälla kokande vatten över två fingrar, mycket smidigt, jag blir så stolt över mig själv ibland.. Idag har jag dessutom lyckat med konsten att stoppa i tvätt i tvättmaskinen och gått därifrån, kommit tillbaka 2 timmmar senare och insett att jag har glömt att starta tvättmaskinen. Detta hände inte bara en gång utan TVÅ! En gång med tvättmaskinen och en gång med torktumlaren. Heja mig!

Annars har jag lekt kurragömma idag men busbarnen. Hade glömt hur roligt det är! Och jag blir så lycklig när jag ser hur roligt dom har och hur ögonen glittrar. Sötisarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0