Vocabulary test

Jag gjorde nytt highscore på glostestet idag, med råge! Känner mig duktig, även om vår lärare blev irriterad för att han ansåg att det var för många som klarade det.. Men då kan man ju fråga: Känns det inte mer som det ska om 90% av klassen får ca 20/25 poäng än om 90% av klassen får ca 15 poäng och icke godkänt? Är inte nivån mer där den ska då? Eller?
-Jaja, jag är nöjd i alla fall! 21,5 poäng är mer där det ska vara med mina mått mätt..

Efter att ha skjutsat Tobbe för att handla mat (han har brutit foten) och nu njutit av en perfekt mogen mango känner jag mig rätt nöjd för idag. Dags att sova.



Kommentarer
Postat av: tiny

Mangomongo :D

2011-11-04 @ 10:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0