Klapp på axeln

Tränade igår, först en kortare löprunda sen lite styrka, väldans skönt. Det kanske inte var så märkvärdigt duktigt i sig, men det faktum att det nästan var storm OCH började spöregna när jag gick ut gjorde att jag kände mig rätt duktig när inte vände och gick in utan sprang min planerade runda och kom tillbaka genomblöt. Att promenera i regn är mest obehagligt, men däremot att springa i regn är underbart skönt! Okej, det var kanske i blåsigaste laget och okej, det var lite störigt när jag på hemvägen hade motvind så att regnet gjorde att jag stundtals inte såg så mycket, men annars var det fantastiskt! Sen är det ju så att bra musik gör att man tycker att allt jobbigt är snäppet mindre jobbigt och musiken kan faktiskt förvandla det mesta till något vackert.

Just nu sitter jag med skoljobb och lyssnar på "Tourism", enligt mig en av Roxettes bästa plattor nånsin. Det gör mig givetvis extra glad över att dom håller på att spela in en ny platta under arbetsnamnet "Tourism 2"! Jag väntar med spänning!

Denna spelas för tillfället:


Kommentarer
Postat av: Emma

Kusinen skötte sig alldeles utmärkt! Å vad duktig du är som är ute och springer! Jag vill oxå men får vackert vänta ett tag till, var till doktorn idag och tog en massa prover men jag har åkt på en rejäl virusinfektion så mina order blev vila, hostmedicin, halstabletter, panodil+ibumetin, proviva, c-vitamin you name it.. Bäst att lyda då om jag ska bli frisk nån gång!! Saknar dig och saknar faktiskt Skåne(trots det äckliga vädret :p)!! Kramar

2011-09-16 @ 16:19:42
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0