The last three days


Är det invigning så är det!




Ingenting kan göras på skolan utan lite konst, vi hade en workshop för att skapa lite dekorationer till festen. En närbild på min grupps verk.


T2 & T1, glada och stiliga.


Livemusik med Henke, Björn, Henrik, Ragnvi och nån som inte går eller har gått på A (vår sektion).





Lund är som vackrast såhär års.


Ikväll var jag och Anna på Fridays på Lilla torg i Malmö. Vi börjar banta imorrn istället...

Jag har inga bilder på mig och inga bilder från igår kväll eftersom det kändes dumt att ha kameran med mig. Vi hade jättejätteroligt, god mat och underbar musik. Eftersom åldern var så spridd fylldes dansgolvet av musik från 60-tal till idag. Gissa om jag var glad?!

Nu ska jag sova! Tävling med Sara och Loppan imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0