Packa packa packa..

-igen.

Rom var underbart! 24 grader och sol och MASSOR att titta på. Vi gick 10-12 timmar om dagen och den enda delen av mig som inte var 100% positiv till det hela var fötterna, sista dagen ville jag nästan lägga mig ner och inte gå mer överhuvudtaget. Men det gick och fötterna sitter kvar!
Bortsett från att sängen var sjukt hår så bodde vi jättebra, nära till allt och vi hade världens mysigaste innegård.

Vi kom hem igen i söndags kväll och sen åkte jag och Anna till Borlänge på tisdagen och åkte skidor onsdag-torsdag. På fredagen var jag på begravning då min kusin Peter har gått bort efter många års sjukdom.. Dom hade gjort det jättefint och även om alla såklart var ledsna så vet vi alla att han är fri nu.

I lördags åkte jag tillbaka till Skåne och gick på Isaks 2-årskalas i söndags. 
Nu är det alltså packning som står på schemat igen, imorrn bär det av till Washington och på lördag vidare till New York.


Innergården


Från Peterskyrkans kupol


Finfint i off-pisten


Födelsedagsbarnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0