Så duktiga!

I torsdags var jag och Sara till ridhuset med Nova på löshoppning, hon är så himla duktig, modig och positiv och hon hoppar jättefint (vi talar inga höjder). Idag tränade jag lite arbete från marken med henne, ledarskap och så och hon är otroligt duktig vilket i och för sig inte är så konstigt med tanke på att vi har hållt på så mycket, men ändå.

I morse var jag med Olivia på fotbollsträning vilket hon tyckte var superkul, när vi kom hem red hon på Dunder och red orentligt alldeles själv för första gången. Snacka om glad och stolt tjej! :)

Nu ska jag läsa klart min underbara (egentligen hemska) bok "Jag är kvar hos er" skriven av Peter Pohl. Rekommenderas varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0