Hepp!

Snö i skåne idag, alla andra gnällde som vanligt på att det var kallt. Det är inte kallt.
Var ute på en springtur när jag kom hem, riktigt skönt! Lite halkvarning första kilometrarna, men sen blev det bättre. I måndags slutade vi tidigt så jag och Anna åkte och bokade vår New York-resa, på vägen var vi förbi netonnets lagershop i Malmö och jag köpte ÄNTLIGEN mitt efterlängtade objektiv, och jag kan lova att det är så grymt bra att jag bara vill fota fota fota nu! :) Köpte även en klocka som jag har tittat på sen i somras, nu var det halva priset så det kändes dummare att låta bli än att köpa den. Med andra ord blev det en dyr dag, men om man bara lägger sina pengar på vettiga saker så känns det rätt bra ändå! :)

Med nya objektivet :) Ska kidnappa Josse nån dag så får hon modella!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0