Kunde man ju förstått...

Igår vaknade jag med tjock hals och tjockt huvud, nästan lite ont i öronen också. KUUUUL! :( Hade ingen feber så jag red Loppan en srund på kvällen, mest skritt och lite trav, men hon var riktigt riktigt fin!! Hon var spänd och nonchalant i början men efter en stund slappnade hon av och kom ner ordentligt i formen (hon går gärna i en hög och ganska öppen form om hon får välja och behöver verkligen komma ner och jobba upp ryggen ordentligt i en låg, djupare form). Hon gick kvar både i övergångarna och hela tiden i traven vilken vi aldrig har lyckats med förut så jag var mer än nöjd!

Jag tänkte att jag behövde sova ordenligt, för jag vägrar att bli sjuk, så jag la mig vid 23, vaknade vid 09 men tvingade mig själv att somna om två gånger så jag gick inte upp förrän 11. Ev. känns det lite bättre idag än igår, kanske går ut på en liten promenad sen för att få lite luft och sol, men i övrigt blir det en väldigt lugn dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0