Datorfri dag, träning och hästar

Igår så mycket som petade jag inte på datorn, det var rätt skönt måste jag säga..

 I måndags var jag och mamma på friskis på "Rune Stefanz". Jag ska villigt erkänna att jag var minst sagt skeptisk trots att både Rune och Stefan är asbra ledare, men träna till dansbandsmusik?.. Jag vet inte jag.. MEN när det körde igång ändrades mitt attityd ganska snabbt, det var asbra musik (inget dansband alls) och asbra rörelser, jag bestämde mig snabbt för att "nu jävlar ska här tas i!" och herregud! Jag höll på att smälla av, jag svettades så mycket att det rann och det blev blöta pölar på golvet efter mina knän när vi stretchade. Så sjukt skönt efteråt! :)

Igår var jag i stallet, red Zopran, Easter och Olle. Dom är så himla olika dom där pållarna och därför är det lite extra roligt!

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0