En sak till..

.. glömde Timbuktukonserten när jag skrev vilka spelningar som var bäst i år! Den måste också nämnas. AF-borgen i Lund i november. Riktigt riktigt bra!

Igår var vi hos farmor och åt, för en gångs skull var jag smat nog att låta bli att äta något annat än frukost innan. Förrätt, varmrätt, efterrätt + kaffe med paj. Ja, ni fattar.. Man rullar nerför trappan när det är dags att gå hem.

Jag måste också berätta att jag har fått tummen ur och har nu sett dom 3 första Twilightfilmerna trots att jag varit väldigt skeptisk. Låt mig säga såhär: Jag är inte längre skeptisk.. Måste se 4an snart också.. ;)

Kommentarer
Postat av: tiny

Fyran är seeeg :)

2012-01-10 @ 12:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0