Hittade en gammal lista..

-En sån där "året-som-gått-lista". Tänkte det kan vara kul att fylla i, för min egen del, för att minnas allt som hänt.. :)

Here we go!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var i Kroatien och Sloveninen,åkte genom Alperna, -otroligt vackert! 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade några..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte någon av de jag umgås med.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, både Corelli och Håkan. <3
5. Vilka länder besökte du? Kroatien, Slovenien, Danmark.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Nje.. Mer tid?
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 9 juli & 22-24 Juli
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag är jag igen. Att jag överlag har varit lycklig. Att jag har haft stunder när jag nästan har spruckit av lycka. Sista redovisningen i skolan var också en framgång.
9. Största misstaget? Gjorde nog inga stora misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bortsett från den mystiska smärtan i benen i somras, nope.
11. Bästa köpet? Mando Diao's Above and Beyond, MTV Unplugged, helt otrolig!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmm, resor antagligen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massa saker men toppen var helt klart när jag vann Roxette-resan!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? The Lazy song med Bruna Mars, Vill du ligga med mig med Eric Amarillo, Listen to your heart med Roxette, Gloria & No more tears med Mando Diao. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? GLADARE!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kan inte komma på något.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat, men jag hade ju inte velat vara utan pengarna.. ;)
18. Hur tillbringade du julen? Med släkten.
19. Blev du kär i år? I någon person? Nej. Men i massa andra saker, musik och annat som är viktigt. ;)
20. Favoritprogram på TV? TV?
21. Bästa boken du läste i år? Små citroner gula.
22. Största musikaliska upptäckten? Mando Diao, dom har ju alltid varit fantastiskt bra men jag har missat endel ska jag villigt erkänna.. Lykke Li, -samma där. Lana del Rey, säga vad man vill om henne som person, men musiken är ju otroligt bra!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vad fick jag när jag fyllde år? Pinsamt...
25. Något du önskade dig men inte fick? En ny dator och nytt objektiv, .dock halvt på skämt så jag blev knappast besviken.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var i skolan, flamsade och åt alldeles för mkt kladdkaka med Anna.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år (ännu) bättre? Hmm.. Ja, att all den gamla skiten kunde städas bort, men utifrån förutsättningarna har det här året varit över förväntningarna och så fantastiskt bra så jag vet inte hur det skulle kunnat vara bättre!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Klädmässigt? Väldigt mycket jag? Kan man svara så?
29. Vad fick dig att må bra? Mamma, Cissi, fina vänner, underbara hästar, massa massa musik!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, ja du.. ;)
31. Vem saknade du? Jag får ju lov att sakna dom flesta med jämna mellanrum eftersom  det är så långt ifrån hemma och hemma..
32. Bästa konserten?  Om jag måste välja en så får det nog trots halvkasst ljud bli Roxette i Köpenhamn. Men även Göteborg och Stockholm var underbara! Sen finns det ju en hel rad andra; Lykke Li på P&L, som förövrigt hade den snyggaste scenografin i kombination med kläder jag någonsin har sett. Mando Diao's "akustiska" spelning på P&L, -fantastisk! The Ark & Dalasinfoniettan på P&L, -Magiskt! (Malmö kom inte i närheten..), 30 seconds to mars på P&L var inte heller helt fel..
33. Bästa resan? Trots att Kroatien-Slovenien var skitbra så finns det INGENTING som kan mäta sig med Roxette-resan! Det var bland det bästa jag varit med om! Vill bara uppleva sommaren 2011 på repeat. :)

Kommentarer
Postat av: tiny

jag vet vilken kändis du är sugen på ;)

2012-01-03 @ 15:47:44
Postat av: F

Hahaha, I know that u know.. ;)

2012-01-04 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0