Lack of time, not inspiration

Det har varit MYCKET att göra på sistone. Både måste-saker och vill-saker har gjort att bloggskrivandet har nedprioriterats rätt rejält. Nu kan jag dock stolt berätta att jag är hemma, vi hade årets konstigaste skoldag som endast bestod av att hänga upp lite grejer till en utställning, riktigt lyxmåndag med andra ord, speciellt med tanke på det ljuvliga vädret!

I lördags var jag och Anna på Debaser i Malmö. Sugarplum fariy spelade med Jackie Kahn som förband och det var en S J U K T bra spelning! Sugarplum är typ lika grymma live som Mando, går på senen och sen kör 300% rakt igenom, love it! Jag har aldrig varit på debaser innan men jag kan ju meddela att jag älskade det, asbra musik (dansgolv efter spelningen) och sköna människor. Bästa utgången på länge!


Underbar Hollies-låt i Sugarplumtappning


Jackie Kahn, hade inte förväntat mig någonting speciellt men ibland blir man förvånad, i positiv bemärkelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0