Mycket har hänt

.. sen sist. -Som vanligt nu för tiden.

Kajakturen i Malmö gick strålande, jag behövde inte ens skämmas, speciellt inte efters Annas kommentar "du ser rikitigt proffsig ut". Det gjorde Anna också. Efter en stund.. ;)

Mamma och syster kom ner i lördags för att hämta hem mig och fick äran att hjälpa till med packning och flyttstädning. -Tack för att ni är snällast på jorden! På måndagen åkte vi på utflykt till Ven som ligger utanför Landskrona. Med mamma på en vanlig cykel och jag och Cissi på en tandem (det var ett himla tjutande där bak.. ;)) tog vi oss runt den helt fantastiskt vackra ön i strålande solsken. Turen avslutades med ett getingstick i tån och supergod Ven-glass.

I onsdags kom vi hem efter 10 timmar i bilen och nu ser det mer eller mindre ut som ett enda stort kaos här hemma hos mamma.. (ja, det är mitt fel). Det blir morgondagens bekymmer.

Midsommar firades uppe på ett berg i Dala-Floda med en hel hög härliga människor och en av världens bästa. Utsikten var helt oslagbar, speciellt när solen gick upp och fick bergstopparna att förvandlas till guld. Dessa ljusa sommarnätter får mig att aldrig mer vilja sova. Nästa vecka är det Peace & Love, så då kommer det knappast bli något problem.


Kommentarer
Postat av: A



Det är faktiskt få som kan ligga på sidan i kajaken och sen vända upp den utan att plumsa i först. DET ÄR TALANG!

2012-06-24 @ 19:55:40
URL: http://https://twitter.com/NilsonMedEttS
Postat av: F

Hahaha ja, jo iof är det en talang i sig att nästan lyckas välta en sån kajak också.. ;)

2012-06-30 @ 14:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0