Sakta men säkert..

.. börjar projektet ta form, det är långt ifrån klart, men det börjar klarna vilket känns oerhört skönt! :)

Premiärcyklade till skolan idag, det var fantastiskt skönt och gick förvånansvärt lätt (bortsett från sista biten påväg dit som ALLTID är tung eftersom det är konstant uppför de sista 5 kilometrarna).

Förövrigt är jag supertaggad på Rom nästa vecka och USA om tre veckor, däremellan hinner jag antagligen med en liten tur hem för lite skidåkning med Anna också! Dessutom har Peace & Love bokat massa roliga artister, med andra ord har jag massa saker att se fram emot samtidigt som jag njuter av våren med leriga hästar, varma vindar och färgglada krokusar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0