"Min största olycka just nu är glädjen över att leva."

Det handlar inte om mig, mina ord är överflödiga och de räcker omöjligt till. Men jag är stum och tårarna bränner.
Läs Kristian Gidlunds blogg och jag lovar att det kommer att få er att reflektera över era liv både en och två gånger. Det räcker med ett inlägg och man vill läsa hela bloggen från rad till rad. En så begåvad kille, på tusen olika sätt och en människa som verkar helt fantastisk på om möjligt ännu fler sätt. Världen är inte rättvis, livet är uppenbaligen den hårdaste skola man kan gå.
 
Jag kan bara tacka Kristian för att han delar med sig och ger mig perspektiv på livet och allt som finns där i. Och jag kan bara önska, hoppas och be att allt ska bli bra och sända honom och alla hans nära och kära energi och styrka att ta sig igenom det som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0