One week later

...Har jag hunnit med massa saker. Bl.a. var jag upp till stugan med mamma, mostrar och minsta kusinen Viktor (som inte är så liten längre, håller jag på att bli gammal?!) i helgen. Målning stod på schemat och i strålande sol var det underbart, jag älskar att vara där uppe!
Eftersom Viktor jobbar stenhårt på rollen att bli fiskarmästare (förra gången var det "nån" som råkade vara snäppet vassare även om vi låter det vara osagt vem ;) ) följde jag med ner för att dra upp båten och göra i ordning den för vintern. När vi kom ner upptäckte vi att det var, låt oss säga ganska mycket vatten i älven..
 
Hade man tänkt stå på bryggan och kasta, då står man på bryggan och kastar, även om den ligger två decimeter under vattenytan..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0