When I went down to Amsterdam"

Har varit i Amsterdam på studieresa med jobbet, jag har ju varit där förut med skolan men det var jättejätteroligt att komma dit igen. Vi tittade både på saker som jag redan hade sett och endel nya. Jag ska ladda upp lite bilder sen men jag måste skaffa en ny strömsladd till min dator..
 
Förutom alla intressanta objekt har vi dessutom haft jättetrevligt (det mesta har iof en tendes att bli det i trevligt sällskap), bott jättefint och ätit magiskt god mat. Tvårätters till lunch och trerätters till middag på restauranger som antagligen låg klart över en studentbudget och jag kunde bara njuta av att bli bjuden på lyxen. 
 
På grund av den extremt trevliga helgen är jag så trött att jag nästan sover sittandes, man sov kanske inte riktigt så mycket som man borde ha gjort. En vanlig vecka hade det gått bra, men man får så mycket intryck att smälta när man är iväg sådär.
 
Nu måste gaddarna putsas och ridkläderna packas, sen blir det sova av. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0