Det blir finfint det här!

Jag ser att trots mitt inte-så-aktiva engagemang här på bloggen så är det ändå några av er som lever starkt på hoppet att något ska hända. Varje dag. Men det glädjer mig, det är fint av er.
 
Jag har som de flesta av er, trots bloggfrånvaron, vet tagit mitt pick och pack och flytt min kos till den stora staden i öst, Stockholm. Eller ja. Huddinge närmare bestämt och Flemingsberg ännu närmare bestämt. Nu sitter jag här i en 1:a på 24 kvm i ett av Sveriges mest storskaliga miljonprogramsområden och.. tamtadam! Trivs himla bra! Snacka om att man har många märkliga fördomar, både som människa och kanske ännu mer som arkitekt. Detta kan vara en av de bästa sakerna som hänt under hela min inte-så-långa arkitektkarriär!
 
Jag har ju lovat att bjuda på bilder, dock har jag inte kommit så långt alls med australienbilderna så ni får nöja er med annat. Emmys bröllop t.ex.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0