Och allt går runt och kommer tillbaka igen (utom stigen i skogen)

Det är mycket som snurrar i huvudet just nu, många små irritationmoment och många frågor som jag försöker ta ställning till. Men men, det får väl snurra ett tag till..
 
Igår var jag och Nisse på promenad i skogen. Planen var att vara ute cirka en och en halv timme. Det blev tre. Och en halv. Ja, vi kanske gick lite vilse.. Inte så vilse att vi inte hittade tillbaka men så vilse att var tvugna att gå tillbaka samma väg som vi kom, och den var rätt lång.. Men men, vi kom hem igen, Nisse har återhämtat sig, jag har träningsvärk i rumpan så jag bjuder alla mina tusentals grannar på en riktigt schysst gångstil idag, alltid värt att få någon att le.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ma

Söta fina Nisse :)

Svar: Ja! <3
Fredrika

2014-01-25 @ 19:32:34
Postat av: Anna

hahaha, krama nisse frånmig

Svar: Done! :)
Fredrika

2014-02-11 @ 00:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0